reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martin Zigo

Martin Zigo

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som občan Slovenska a zaujímam sa, čo sa okolo mňa deje.Vytáča ma, ako niektorí politici bravúrne manipulujú s pravdou, smejú sa nám pri tom do tváre, skrývajú sa za imunitu a spoliehajú sa, že podvody, ktoré vytvorili počas toho, čo boli pri moci a korýtku,čas zametie pod koberec. Zoznam autorových rubrík:  veseléSmutnéa také neutrálne

reklama

veselé

Mám rád vôňu rozbaleného mydla

Martin Zigo

Mám rád vôňu rozbaleného mydla

Tento môj „defekt“ sa so mnou ťahá už od detstva. Keď som bol malý, chodil som ovoniavať mydlá mame do skrine. Mama, ako správna gazdinka, ich dávala medzi bielizeň, aby natiahla ich vôňu.

  • 17. feb 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Reakcia na článok „SNS: Smer môže po voľbách ohroziť demokraciu“

Martin Zigo

Reakcia na článok „SNS: Smer môže po voľbách ohroziť demokraciu“

Ahoj Andrej, zdravím Ťa môj starý priateľ. Dnes pri rannom čaji a čítaní SME mi opäť raz skoro zabehol rožok v krku, keď som čítal na SME tvoju analýzu výsledkov budúcich volieb. Myslel som, že tvoj článok nikto čítať nebude a pomaličky z prehľadu vypadne, ale ako vidím teraz večer, ľudia sa chcú zabávať a článok sa dnes stal jedným z najčítanejších.

  • 12. dec 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
George Ritzer a jeho mcdonaldizácia spoločnosti

Martin Zigo

George Ritzer a jeho mcdonaldizácia spoločnosti

George Ritzer. Americký sociológ, ktorý sa venuje otázkam sociálnej teórie a sociológii práce. Je predsedom Americkej sociologickej asociácie a okrem toho pracuje, ako vysokoškolský profesor na Univerzite v Marylandu. Za svoju dlhoročnú pedagogickú prácu bol ocenený cenou Teaching Excellence Awords.

  • 6. jan 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 281x
  • 1
Prečo www.jaobcan.wbl.sk vznikol

Martin Zigo

Prečo www.jaobcan.wbl.sk vznikol

Tak. Ako začať? :) Už dlho premýšľam a hľadám spôsob, ako a kde prezentovať svoje názory a postoje na dianie na Slovensku, v našej politike a spoločnosti, tak aby to nebolo príliš formálne, ale aby to malo myšlienku. Chcem sa posunúť trošku ďalej, než len k písaniu komentárov na SME.

  • 30. dec 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 454x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu