reklama

Reakcia na článok „SNS: Smer môže po voľbách ohroziť demokraciu“

Ahoj Andrej, zdravím Ťa môj starý priateľ. Dnes pri rannom čaji a čítaní SME mi opäť raz skoro zabehol rožok v krku, keď som čítal na SME tvoju analýzu výsledkov budúcich volieb. Myslel som, že tvoj článok nikto čítať nebude a pomaličky z prehľadu vypadne, ale ako vidím teraz večer, ľudia sa chcú zabávať a článok sa dnes stal jedným z najčítanejších.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Nuž zaujímavé. To že kritizuješ Fica a prirovnávaš ho k čarodejníckemu učňovi Vladimíra Mečiara, hoci ste spolu 4 roky vládli mi až tak nevadí. Skôr je pre mňa úsmevné, že vaši súčasní poslanci vynášajú Mečiara do neba, oslavujú ho ako pána politika a ty ho tu kritizuješ. Ďalej pripomínaš, že Slovensko stále nemá generálneho prokurátora. Ja sa pýtam. Prečo SNS neurguje vymenovanie generálneho prokurátora? Načo sedíte v tom parlamente? Prečo nezdvihnete tie svoje zadky z tých mäkučkých poslaneckých kresiel a nejdete aspoň hodiť kameň na Grassalkovichov palác za prezidentovu nečinnosť a radšej nás zabávate dementnými mikulášskymi bilboardami a tlačovkami? Išiel by som to urobiť za Vás, ale nemám poslaneckú imunitu. V jednom s tebou ale Andrej predsa len súhlasím. Fico voľby pravdepodobne vyhrá a na základe muckacích odkazov s Figeľom je aj pravdepodobné s kým vládu vytvorí. A neboj, že si na Vás pri voľbách nespomeniem. Poviem to ústami môjho otca: „Tak, jak odešel jeden pytomec při volbách minulých, doufám že odejde i druhý pytomec při volbách následujících" Je čas zbaliť si svoj „Monty Python kabaret", nahádzať do igelitky všetky nedopité fľaše a z politiky odísť. Takto to vidím chalan ja.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ešte jednu vec by som sa Ťa chcel opýtať. Raz sa nejaká redaktorka pýtala Rafaja, že čím by mohol ospravedlniť Lukáčovu pasivitu v parlamente. Nuž a on reagoval tak, že: „Áno pán Lukáč teraz nie je veľmi výrazný, ale jeho čas ešte len príde". Ja sa teda pýtam. Kedy už ten jeho čas príde, lebo vieš, platím ho aj ja. Nerád by som totiž, aby vrchol jeho poslaneckej kariéry predstavoval zamknutie poslaneckej kancelárie po skončení mandátu a odovzdanie kľúčov ujovi Jožkovi na vrátnici.

http://volby.sme.sk/c/6178529/sns-smer-moze-po-volbach-ohrozit-demokraciu.html

Martin Zigo

Martin Zigo

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som občan Slovenska a zaujímam sa, čo sa okolo mňa deje.Vytáča ma, ako niektorí politici bravúrne manipulujú s pravdou, smejú sa nám pri tom do tváre, skrývajú sa za imunitu a spoliehajú sa, že podvody, ktoré vytvorili počas toho, čo boli pri moci a korýtku,čas zametie pod koberec. Zoznam autorových rubrík:  veseléSmutnéa také neutrálne

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu