reklama

Ficova tieňová komédia

Zábery z fotografovania Ficovej tieňovej vlády mi pripomenul náš nástup na Stužkovú alebo modifikovaný začiatok zasadania Mečiarovej vlády. Už chýbalo len Vivat Slovakia, alebo Slovenské mamičky.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

http://www.smertv.sk/c/73/1/1/predstavovanie-tienovej-vlady.htm

Dôvody vytvorenia opozičných tieňových vlád spočívajú v schopnosti okamžitého nástupu tieňových ministrov na uvoľnené pozície v prípade zmeny vlády a ako kontrolný mechanizmus skutočnej vlády. Tieňový kabinet sa vytvára väčšinou v štátoch so systémom dvoch politických strán. Najznámejšími krajinami, kde sa tento mechanizmus uplatňuje je napríklad Veľká Británia (Labouristická a Konzervatívna strana) alebo Kanada (Konzervatívna a Liberálna strana).

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prečo som nazval tento komentár komédiou? Nuž nad všetkým nad čím sa rozosmejem, môžem považovať za komédiu. Nie som presvedčený, či Ficova tieňová vláda naplní princíp tejto inštitúcie a bude konštruktívnym oponentom súčastnej vlády. Využije ho len ako populistický prostriedok na väčšie seba zviditeľnenie a vytvorenie dojmu aktívnej kritiky.

( Dodatok pre diskutérov: Nie som ovplyvnený žiadnou politickou ideológiou.)

Martin Zigo

Martin Zigo

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som občan Slovenska a zaujímam sa, čo sa okolo mňa deje.Vytáča ma, ako niektorí politici bravúrne manipulujú s pravdou, smejú sa nám pri tom do tváre, skrývajú sa za imunitu a spoliehajú sa, že podvody, ktoré vytvorili počas toho, čo boli pri moci a korýtku,čas zametie pod koberec. Zoznam autorových rubrík:  veseléSmutnéa také neutrálne

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu