reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martin Zigo

Martin Zigo

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som občan Slovenska a zaujímam sa, čo sa okolo mňa deje.Vytáča ma, ako niektorí politici bravúrne manipulujú s pravdou, smejú sa nám pri tom do tváre, skrývajú sa za imunitu a spoliehajú sa, že podvody, ktoré vytvorili počas toho, čo boli pri moci a korýtku,čas zametie pod koberec. Zoznam autorových rubrík:  veseléSmutnéa také neutrálne

reklama

Smutné

Kam s mojim odpadom? Pred suseda!

Martin Zigo

Kam s mojim odpadom? Pred suseda!

Je tu Jar. Po zime si chce každý doma upratať, možno niečo malé prestavať a tu práve vzniká otázka: „Maminko máme to tu teď moc hezký, ale co s tím vodpadem? Já nevim táto. Vodvez to někdě do lesa, nebo v noci na konec naši ulice“. Viem. Je to sarkastická poznámka a smutná, ale je to tak :(

  • 4. máj 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 818x
  • 2
Vedro v parlamente

Martin Zigo

Vedro v parlamente

Dnes 31.3.2011 sme uskutočnili pokus odovzdať nášmu poslancovi Slotovi vedro, aby mal počas svojich suterénnych prezentácií v parlamente do čoho pľuť a nech si nemusí chodiť odpľúvať von pred parlament a znečisťovať tak priestory pred budovou.

  • 31. mar 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 516x
  • 4
Ďurkovského cesta dole

Martin Zigo

Ďurkovského cesta dole

Človek s dôstojným vystupovaním, uhladený, ušľachtilý s dojmom slušného politika. Človek, ktorý vo formálnom rozhovore neprejaví žiadne emócie. Na svoju obhajobu pred médiami argumentuje tak všeobecne, že je veľmi ťažké sa v jeho stanoviskách orientovať. Človek, ktorý sa v poslednom čase asi cíti, ako keď ho niekto skopne zo schodov.

  • 31. jan 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 607x
  • 3
Eutanázia známa neznáma

Martin Zigo

Eutanázia známa neznáma

Cieľom tejto práce nie je vysloviť svoj názor na problematiku eutanázie, ale prezentovať základné etické, právne, lekárske a náboženské aspekty, východiská a argumenty pre a proti vykonávaniu eutanázie.

  • 20. jan 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 552x
  • 24
Platy poslancov NR SR

Martin Zigo

Platy poslancov NR SR

Platy poslancov Národnej rady Slovenskej republiky vychádzajú zo zákona č.120/1993 Zb. Poslancovi Národnej rady Slovenskej republiky patrí plat vo výške 3-násobku priemerného mesačného platu pracovníka národného hospodárstva Slovenskej republiky za predchádzajúci kalendárny rok, začínajúc prvým dňom mesiaca v ktorom zložil Ústavou Slovenskej republiky predpísaný sľub.

  • 11. jan 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 555x
  • 1
reklama
Sedím v parlamente a je mi dobre

Martin Zigo

Sedím v parlamente a je mi dobre

Trestná nedotknuteľnosť, odolnosť, nezodpovednosť (nemusí sa nikomu zodpovedať), obmedzenie štátnych právomocí k privilegovaným osobám. Toto všetko môžeme zhrnúť do jedného pojmu poslanecká imunita.

  • 11. jan 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 690x
  • 0
Slotove božie Vianoce

Martin Zigo

Slotove božie Vianoce

Keď som pred Vianocami prvý krát uvidel tento dementný billboard, prvé čo ma napadlo, bola hláška z jednej českej komédie „Jdu blejt velebnosti“.V následujúcich riadkoch si musím dať pozor, aby som nenapísal niečo, čo nemôžem dokázať.

  • 5. jan 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 957x
  • 27
reklama
SkryťZatvoriť reklamu