reklama

Mám rád vôňu rozbaleného mydla

Tento môj „defekt“ sa so mnou ťahá už od detstva. Keď som bol malý, chodil som ovoniavať mydlá mame do skrine. Mama, ako správna gazdinka, ich dávala medzi bielizeň, aby natiahla ich vôňu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

V škôlke som neznášal tu gebuzinu, ktorá vznikla z toho krásneho voňavého mydla, vloženého do sieťky a keď cez neho prešlo dva krát päťdesiat uvrešťaných škôlkárov, nechápal som, ako sa môžu takto k mydlu správať. Môžete hádať, aké darčeky som kupoval na Vianoce. Samozrejme to už nemohli byť nejaké obyčajné mydlá, ale poriadne výberové. Šeřík za 4,50 Kčs z drogérky na našom „obchodňáku" bola myslím tá správna voľba a radosť obdarovaných pod stromčekom nekonečná. Keď som išiel na pioniersky tábor do Poľska, pamätám si, že som dostal vreckové 1200 zlotých (v prepočte asi 200 Kčs). Za 600 som si kupoval gofry so šľahačkou a za zvyšné peniaze som nakúpil mydlá. Doma som ich dal s nekonečným detským úsmevom mame, ktorá si ich ako najväčší darček na svete dala do špeciálneho mydlového šuplíka v spálni, pretože s poľskými mydlami sa predsa neumýva. Na špici mojej mydlovej hierarchie bola samozrejme Nivea. Tá Nivea v tvrdej krabičke dovezená zo západného Nemecka, ktorá mala také perfektné tvary, farbu a vôňu, že niekedy som mal chuť sa do neho aj zahryznúť. Vždy keď teraz vidím, ako sa dvaja muckajú v nejakej reklame na Niveu, spomeniem si na túto moju mydlovú úchylku z detstva. Mám rád vôňu čerstvo rozbaleného mydla.

Martin Zigo

Martin Zigo

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som občan Slovenska a zaujímam sa, čo sa okolo mňa deje.Vytáča ma, ako niektorí politici bravúrne manipulujú s pravdou, smejú sa nám pri tom do tváre, skrývajú sa za imunitu a spoliehajú sa, že podvody, ktoré vytvorili počas toho, čo boli pri moci a korýtku,čas zametie pod koberec. Zoznam autorových rubrík:  veseléSmutnéa také neutrálne

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu