reklama

Prečo www.jaobcan.wbl.sk vznikol

Tak. Ako začať? :) Už dlho premýšľam a hľadám spôsob, ako a kde prezentovať svoje názory a postoje na dianie na Slovensku, v našej politike a spoločnosti, tak aby to nebolo príliš formálne, ale aby to malo myšlienku. Chcem sa posunúť trošku ďalej, než len k písaniu komentárov na SME.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Abraham Lincoln povedal: „Demokracia je vláda ľudu, prostredníctvom ľudu, pre ľud." Preto by ľudia nemali byť ľahostajní, voči tomu, čo ich volení zástupcovia konajú a ako to konajú. Publikovanie alebo akýkoľvek spôsob prejavu (kontroly) zvyšuje transparentnosť a vytvára lepšiu spoločnosť. Lepšia kontrola vedie k zníženiu korupcie, priestoru na „legálne" podvody a posilneniu transparentnosti vo vláde, parlamente a ostatných štátnych inštitúciách.

Kto som? V prvom rade som občan Slovenska a zaujímam sa, čo sa okolo mňa deje. Ako väčšina ľudí sa živým prácou, mám leasing, hypotéku. Som ženatý, mám syna, popri zamestnaní študujem vysokú školu. Neznášam Dedeho (teda nie konkrétne jeho, ale to, čo z neho vyrobili), vypínam „igelitkové" seriály na Jojke a nechápem ľudí, ktorí utrácajú svoje peniaze za Plus jeden deň. Mám rád prechádzky po pláži držiac sa za ruku s mojou manželkou a s nohami boriac sa do teplučkého piesku a rád tlapkám syna, keď ho okúpem po nahatom zadočku. Páčia sa mi francúzske filmy a obdivujem Funesa. Vytáča ma, ako niektorí politici bravúrne manipulujú s pravdou, smejú sa nám pri tom do tváre, skrývajú sa za imunitu a spoliehajú sa, že podvody, ktoré vytvorili počas toho, čo boli pri moci a korýtku, čas zametie pod koberec. Ak nebudú politici za svoje rozhodnutia zodpovední, bude táto spoločnosť stále chorá.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Priestor na stránkach www.jaobcan.wbl.sk nemá slúžiť len mne, ale hlavne pre všetkých, ktorí chcú prezentovať svoje názory, zaujať vlastný postoj k určitému problému, javu, alebo udalosti, prípadne ho podporiť argumentáciou a verejne ich publikovať.

Nemám veľké skúsenosti s písaním takýchto polemických komentárov, ale chuť je veľká :)

Martin Zigo

Martin Zigo

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som občan Slovenska a zaujímam sa, čo sa okolo mňa deje.Vytáča ma, ako niektorí politici bravúrne manipulujú s pravdou, smejú sa nám pri tom do tváre, skrývajú sa za imunitu a spoliehajú sa, že podvody, ktoré vytvorili počas toho, čo boli pri moci a korýtku,čas zametie pod koberec. Zoznam autorových rubrík:  veseléSmutnéa také neutrálne

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu